"Har du pengar så du kan köpa något i bistron?"

Vet ni hur många gånger jag lyckades säga nej till mina egna begär igår? Det är helt otroligt! Jag motstod kladdkaka, godis och chips flera gånger om! Jag är så nöjd med mig själv.
Efter ett gratulationsevent hos Sarah så åkte jag och Pussen hem till pappa. Där fick jag minsann inte titta på Dirty Dancing och kunde inte somna. Eftersom han legat och pratat i sömnen halva natten så kan jag inte säga att jag har haft jättetråkigt heller.
"Över... För fläskläppen är redan ute."

Nu är det jag som ska vara hurtig och hoppa ner i träningskläderna, CYKLA ner till sporthallen och gymma. Fest äre!

I kväll blir det "Flickan som lekte med elden".

 

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback