Herr Vardag

Så med reflektion över mina tre senaste inlägg så ska jag precis lämna av Herr Vardag på busshållsplasten. Jag ska nämligen åka och rida Nenya, Annas häst, om en stund. Efter det ska pappa och jag åka och veckohandla. Något man inte gör varje dag direkt.
Får väl se om Herr Vardag beslutar sig att sova hos mig eller Sarah i natt. Vi verkar ha delad vårdnad om honom nu. Han har dessutom läst alla tidningar som går att läsa så de ligger i en hög på mitt sovrumsgolv tillsammans med dammråttorna. Ska väl ta itu med det om det visar sig att han kommer hit i kväll. Vi får väl se.

I morgon är det pyjamasparty och Herr Vardag är inte bjuden. Han blir nog rätt ledsen, men han gillar ju inte spontana grejer så han skulle vara med Sarahs familj då. Skönt, slippa honom lite och festa till tillvaron lite.

Hörs då, måste skjutsa Herr Vardag nu.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback