Jag var nog inte sjuk, trots allt.

Trots att jag för en sekund trodde att jag skulle trilla av pinn på spinningen så ligger jag i sängen med datorn, helt fit for fight. Jag har väldigt svårt för att få träningsvärk av spinning så jag ser det mer som konditionsträning. Härligt.
Redan på onsdag är jag tillbaka i de lokalerna, förhoppningsvis i alla fall. I morgon ska jag ta en promme innan frukost, städa rummet, gymma och rida. Det känns skönt att vara igång igen, vilket är lätt att säga efter ett spinningpass. He.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan innan jag blundar ordentligt.

I morgon skulle jag uppskatta om en fin vän hörde av sig, eftersom jag inte ska göra något annat än att motionera. Hörs då?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback