Lite att göra men mycket att stå i.

Och summa sumarum.

VAD har jag gjort idag.
Idag - mina vänner, har jag inte lyfte ens så lite som ett finger och vad nöjd jag är en sen. Jag vaknade väldigt sent, åt en väldigt seg och sen frukost, somnade på soffan tills Henke kom hem på lunch. Sen beslöt jag mig för att tillfredställa efterrättsmagen så då svängde jag ihop en äppelpaj och åkte ut till Varv och fikade upp den med Sofie och hennes mor.
Sen åkte jag in till stan, köpte trosor, kuvert och ridsport för att sedan åka till Martina och hennes stall. Sadlade Bea och red iväg en sväng i skogen. Tittade efter det på Martinas träning. Åkte hem, åt, duschade och rausade iväg till Sarah och Idol, där årsmötet för Rikspuckona anordnades. Lite chirre, Idol, dokumentär och bröstprat ligger jag alltså nu i min egna säng och degar.
När jag tänker efter så han jag visst med en del idag också. Konstigt, det där.
I morgon är i alla fall planen (jag menar, måste ju ha en plan annars kommer man ju ingenstans) att jag ska träna innan lunch, äta och sedan åka ut till Cornelias stall och rida Chilli åt henne. Hoppträna lite närmare bestämt. Aaa, ska bli skoj.

Så nu tror jag det blir kudden faktiskt.

Hare.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback