Off and go!

Jag blir lite galen på bloggen som fortfarande inte är som den ska. Det verkar som fler än jag har de problemen.

Efter en helgalen helg så börjar kroppen så sakteliga återhämta sig och även att det egentligen inte är lönt att träna när man har druckit så ska Sarah och jag iväg snart och dra några längder i simhallen. Det ska bli skönt att få röra lite på döfläsket igen. Innan klockan ett ska jag alltså packa väskan, duscha och hämta Sarah så better get going.
Efter det åker jag och checkar in Martina och 3-åringen och i kväll blir det Stavis och taco. Sånt gillar jag!

Puss på er. En härlig vecka väntar!

P

Kommentarer
Postat av: linda

vad är de för 3åring martina har?

2009-09-27 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback