The girl strikes back!

Gissa vem som bestämde sig att ta sig i kragen? Och jag vet att ni hoppar omkring hemma i era stugor av glädje eftersom ni saknat mig så det gör ont. Mina bloggexem har försvunnit nu och har börjat läka riktigt fint.

Annars då?
Jo, alltså. I Whatstone händer det ju som vanligt inte så mycket, men i Mowtown-Motala pågår det febril aktivitet. Jag försöker få kontakt med mina få vänner som jag har, som inte går i skolan, jobbar, tränar, bantar eller sysslar med något annat typ av tidsfördriv för lite catch-up och taco. Det innebär Sofie times två (A och K, iofs har de jobb båda två..?), Maria, Sarah och Sofia. De sistnämnda två tappra soldaterna kan man alltid lita på så de har redan svarat.

Innan jag packar mina ridkläder och slänger in dem i skuffen så ska jag trycka i mig ännu lite mer av den där äppelpajen jag gjorde igår. För att inte överdriva så satt den riktigt fint, mitt i prick.

P


Kommentarer
Postat av: hank

Thanks for the invite ..;)

2009-09-13 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback