E-legitimation är jääkligt vuxet, va?

Jag blir ju tokig på mig själv! Jag vill kunna tänka som alla andra och inte ha en minut ledig i min almanacka. Den ska vara full med kråkor och konstiga signaturer. Hur jag än gör så kommer det bli mer än tidigare. När min pappa frågade hur det var att vara arbetslös så sa jag väl ungefär att det var sådär. Då konsaterade han att Det blir man ju inte rik på.

Farsgubben har hjärnan på skaft. Det märker jag det.

Men annars då? Möte lät jävligt flashigt kan jag tycka. Nu i efterhand så vet både du och jag att jag skrev det för att verka märkvärdig. Det var bara en jäkla städintroduktion där jag fick berätta för den gamla tjejen hur man borde ha gjort. Aaa, eller hur. Lite har jag lärt mig i mina dagar men inte släpar jag runt på en dammsugare med en sladd på 8 meter på ett kontor. Då finns det andra sätt.

Jag ska sammanställa en lista på allt jag vill ha i min lilla städskrubb. Jag kunde ju önskat mig en espressomaskin och en massagefotölj men nu är det typ sprayflaskor och kem som har högsta prio. Funderar starkt på något slags arbetsbälte eller kanske som en liten vertygslåda? Jag ska klura på det.

Nu ska jag åtevända till min kudde. Hoppas den har hunnit torka från föregående natt. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback