Helgledighet

Det blir ju så lätt sådär tråkigt i bloggen på helgerna. Jag har lite annat att stå i då. Den här helgen har jag bland annat hämtat soldaten mitt i natten, druckit drinkar i solen, kollat på när andra putsat stövlar, folk som har grejat i trädgården och sen har jag faktiskt hjälpt till att skura några golv.
Sen var soldaten och jag även på Blocket Live i Folkets Hus igår. Det var händelserikt. Inte. Man fick betala tjugo spännisar för att komma in och sen blev man pålurad både space-pennor och Gyllene tiders LP  men det kanske det var värt. Vad vet jag om rymdpennor och sånt därnt.
Den här veckan kan bli ganska rolig känner jag. Jag har lite smått panik över hur och när jag ska hinna städa på SCAMA.
Måndag: Rida med Soffan. Får inte tag i arbetsgivaren. Han vabbar.
Tisdag: Eftersom jag inte får tag i arbetsgivaren så... Kanske jag kan putsa lite fönster här hemma.
Onsdag: Förhoppåningsvis kan jag städa på Scama förmiddagen. Hoppning klockan 17 på Nyrk med Mazarinne inför tävlingen på lördag.
Torsdag: Ev. jobba förmiddag på Scama, min soldat kommer också hem
Fredag: Jobbar 11-14 på Dalsgården. Sen gäller det ridning och tvättning av pållen. Eventuellt middag på kvällen.
Lördag: Tävling på Nyrk. Ev. debut 1 meter med Kakan
Känner fullspäcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback