Läskigt att bli vuxen!

Jag har skrivit en att göra-lista på min telefon för att just inte glömma bort hälften.

1. Deklarera
2. Skaffa E-legitimation
3. Måla naglarna
4. Färga håret
5. Fixa ögonbrynen

Jag menar. Det är läskigt att bli vuxen så därför fick jag väga upp listan med lite mindre vuxna saker också. Det är i och för sig rätt vuxet att skriva lista över huvudtaget. Jag brukar alltid skriva listor. Då känner jag att jag har koll. Mina listor när jag tävlade lite mer aktivt på ponny kunde se ut:

1. Vakna
2. Äta frukost och klä på mig
3. Borsta tänderna
4. Väcka pappa
5. Passet
6. Kavajen
7. Stövlarna
8. ...

Jo, jag fick ganska ofta kritik för att börja min lista med att vakna och följa upp den med att borsta tänderna. Men det som inte fanns på listan glömde jag ofta så det var bara för att vara på den säkra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback