Ny lyser ängarna av sommarens alla blommor, nu surrar bin och fåglar sjunger överallt. Nu stryker vinden genom trädens höga kronor men i min trädgård är det visset, mörkt och kallt.

Jag tror jag somnade vid halv tio igår. Helt underbart att få vakna klockan halv tio nu på morgonen också och vara glad åt 12 timmars varm, härlig och gosig sömn men serrni, så var inte fallet. Jag vaknade med blöt kudde och sen kan ni ju lista ut resten. Nej, jag hade inte kissat på min kudde.


Hoppträningen igår gick faktiskt bra, tro det eller ej. Men är hon såhär medgörlig i framtiden så är vårt mål på 110 till sommaren inte ack så långt borta. Mål ska man ha, oavsett om de är realistiska eller inte. Så det så.

Ska åka dit vid lunch idag och rida Doris och longera Mazarinne. Efter det ska jag åka direkt till jobbet på lite möte. Tror jag börjar nästa vecka ordentligt, det blir najs. Dum som jag är så inbillar jag mig att jag kommer vara rik vid nästa lön. Haha. Jaa, allt är ju en defineringsfråga. 700 kr eller 3700 kr.

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar starkt titeln på inlägget, helt hjärteskärande (Y)

/G

2010-04-22 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback