Nyansälld tjej är en nöjd tjej

I morse gick jag upp lite försent men han till arbetsintervjun i alla fall. Meningen var att jag skulle upp och gå en promenad innan men jag orkade inte när klockan ringde. Nu får det bli ändring på det här för varje gång jag ställer klockan och vet att jag måste gå upp i tid så kan jag aldrig somna. Bedrövligt jobbigt.

Åkte direkt från intervjun till stallet och jobbade Doris en timme på fältet. Han får på en ny sko i kväll eftersom han tappat sin. I morgon är det samma upplägg med Doris och Mazarinne ska på hoppträning. Äntligen säger jag bara. Det var för länge sedan nu.


Nu när jag fixat stallet och redan är hemma och klockan inte är mer än tidig eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gymmet kommer få ett besök men jag tänkte ladda batterierna lite först, helt fysiskt alltså.

Och juste. Jag fick ju jobbet också. Nöjd tjej. 1-2 gånger i veckan ska jag städa på ett företag i Väderstad. Citat: "Du är som klippt och skuren för det här jobbet!". Som sagt. Nöjd tjej.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback