Working in the morning feelin like P Diddy

Aa, eller hur. Jo tjena att jag kommer orka med att gå upp tidigt. Gick upp sex i morse och just på morgonen är det mer som att dra av ett plåster. Smärtsamt för en hundradels sekund men sen går det rätt bra, tills lunch och man har fått i sig lite mat och man landar i total matkoma. Hade kanske varit helfestligt om man inte skulle åka till stallet nu. Longera Dojjan som fick på en ny dojja igår och vid fyra ska jag åka med Mazarinne till Tollstad på hoppträning. Alltså, hade man fått välja helt fritt här så hade jag kanske valt att ligga i soffan och kollat 70's show och ätit upp en påse chips men nu får man inte riktigt det.

Inte nog med att jag har städat från 7-11 idag, utan när man kommer hem så vevar mammsen igång dammsugaren. Inte bara golvet fick sig en omgång den här gången utan alla fönsterbräden, element, gardinstänger och nu är hon på den öppna spisen också. Jag tror jag åker till stallet ändå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback