Åså var man där igen

Har junget att säga när det blir tyst här. Same old, skola, hem, skola, hem, skola, Stockholm, skola, hem. Så känns det ungefär. Är aldrig kvar i Norrköping ensam en hel helg. Det funkar liksom inte. Orka gå här och vara ensam. Det är jag tillräckligt på veckorna. Känns lite som att jag är en veckopendlare. Haha, som papi. Har en övernattningslägenhet någonstans men bor mil bort på helgen. Ja, det är jag det.
En kopp kaffe, lite träning och sängen på det, sen är jag nöjd.
Gissa vad? I morgon åker jag hem och är hemma en vecka! Hemtenta is the shit. Hade ju varit skoj om mitt hjärta varit hemma så kunde jag pluggat där men nixpix, vakt och övning. Det är bara att gilla försvarsmakten.

Puuss hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback