Det är inlägget är till Backsell

Bara för att hon verkar vara den ende som fortfarande kikar in på denna blogg då och då. Men jag förstår er. Jag skulle inte heller följa denna meningslösa blogg. Men då ska ni också veta, att jag skriver inte för er, jag skriver för min skull. Låter fingrarna svepa över tangenterna och få utlopp över det jag känner. Sådär som bara jag kan.

I kväll kommer det hit några fina Norrköpingsjäntor på Julklapssmys. Det blir julklappsspelet och eftersom vissa har tävlingsnerver liknande strömföringskablar så kommer det bli kul att se hur det slutar. Jag har gjort cheesecake för 10 personer också så bäst för dem att de är sugna.

Jag har ju egentligen lite att stå i. Borde börja packa, fundera på vad jag måste ha med mig hem osv. Det kommer bli en helvetesresa med Östgtatrafiken i morgon, det känner jag på mig. Bara en kasse med julklappar ska med hem, plus sommarkläder och allt annat jag inte kan leva utan.

Bäst att sätta igång omedelbums.
Puss

Kommentarer
Postat av: Soffan

ja. lätt. stamkund! jag läser på! PUSSpåre.

2010-12-15 @ 16:02:20
Postat av: Jag

Jag läser också din blogg dagligen, intressant att följa dig :)

2010-12-17 @ 07:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback