Julismys på Maris



Snart är det jul, ni! Och på onsdag har jag styrt ihop julklappsmys hemma på Drottninggatan. Det kan bli grymt. Tänkte baka lite och köpa lite glögg och det sen är det bara att vänta på gästerna. Så i kväll, i stället för stepdance som var tanken först, så ska jag baka en liten pepparkakscheescake och köpa ytterligare några julisar. Det blir finfint. Känner mig inte 100% kry, med lite rethosta och sådär så det är bättre att ligga lite lågt fram till Dubbis.

Men, snart är det jul!

Nyår också för den delen, vilket får mig att tänka på min bättre hälft - mitt ligg. Han svarar inte och varit okontaktbar sedan igår. Det har säkert inte hänt någonting men visst blir man orolig?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback