Pirre på Kungsgatan.

Den här och jag har precis varit och dragit en pirre på Kungskebaben. Det är ju sådär efteråt och till och med denna gång ångrar jag det 10 gånger ultra, för fyllningen på den liksom rann av i farten. Mjäkligt.

Annars har det ju varit ett jäkla resande denna helg. Stockholm, Jönköping, Mjölby och nu Norrpan. Hemma igen. Skönt. Som Indianerna säger; they dont travle by plan cause their soul hinner inte med. Lite så känner jag med. Tappar liksom andan lite på vägen. Funderar på att ringa Marret nu och prata med henne. Feedback:a lite, klämma lite på min onda axel och skriva så jag håller fingrarna igång. Jävla jävlingsfringrar.

En vecka kvar idag innan jag är i Dubba, som vi säger här i Norrköping.

Krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback