Frajda idag igen!

Elva minus och strålande sol var det när jag vaknade för 45 minuter sedan. Jag startade spotify och dansade omkring lite här i Stavlösa. Lagom tills jag tog ut mitt nybakade bröd så gick solen i moln. Men med lite frukost i magen, fredag framför sig, fest i kväll och ett glatt humör, och elva minusgrader, så dansar jag fortfarnade omkring. Mer mentalt nu, men ändock.

Jag ska dra på mig mina fyra lager ridkläder och dra mig iväg till stallet och ta Doris på en uteritt. Det hade ju suttit fint med strålande sol men jag får väl nöja mig med om jag ser handen framför mig som det ser ut nu. Lustigt, det där med väder alltså.
Sen åker jag hem och gör mig iordning så drar jag till Sarah och ger en god väs hjälpande hand, sånt är jag bra på. Jag ska bara packa ner min nya jacka som jag fick av min pappa och ett fiskespö sen är jag ready to go!

Hörs då.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback