8 kids. What!?

Nu ligger jag i soffan med Mamsen och kollar på Familjen Annorlunda. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varje gång jag kollar på det här programmet så får jag konstiga rödaktiga utslag som kliar över hela kroppen. Jag får verkligen inte lust någonstans i en enda fiber i hela kroppen att skaffa barn. Men det är ju förhoppningsvis ett tag kvar så jag behöver väl egentligen inte oroa mig... Än.

Annars då? Tog tag i mitt liv där en stund och åkte till stallet. Red Doris direkt när jag kom dit och efter det fick han faktiskt en rejäl frisering. Manen, pannluggen och svansen fick varsin omgång så nu ser han ut som en stilig kille igen. Jag ryckte faktiskt hela manen så jag är rätt nöjd med resultatet. Mia var väldigt förvånad.

Efter det red Vilma, Sofia och jag ut då jag red Mazarinne. Jag bara älskar den lilla kakan. Hon vill bara gosa och mysa jämt nu för tiden. Vet inte vad som har hänt med henne men det uppskattas ju.

I morgon är det första dagen på jobbet så vi får se i morgon hur det har gått. Också en fika med lite tjejer och en tripp till ridhuset med Mazarinne ska jag hinna med också. Snart sängen, det hör jag det.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback