Det ser lajt ut!

Idag har jag flytarnas flyt, turarnas tur och rötornas röta. Jag har köpt så mycket lotter och jäklar i havet vad jag ska vinna! Jag vet att jag kommer vinna, flera miljoner! Sju ungefär. Det vet jag att jag kommer göra för att jag vet det. Jag bara vet.

Jag ska då köpa en direktflygsbiljett till Vietnam, festa till det där i en månad med Tove och Beate, sen drar vi nog vidare mot Thailand. Om några månader åker vi hem, men där stannar jag inte länge. Då tar jag itu med europa, afrika, asien, hela amerikat och avslutar med australien. När jag kommer hem ska jag ge Bettan en välförtjänt motorservice, biltvätt och en vaxning. Ja - jädrar vad fin hon kommer bli. Det vet jag.

Det är bara vad jag gör en tisdagskväll, planerar min framtid alltså. Vad gör ni?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback