En låååååååååååååång torsdag

Tio timmars sömn och jag känner mig ungefär som en klubbad säl.

Men jag sitter bara och väntar på att klockan ska närma sig 13 för då åker jag och hämtar Marret så drar vi till stallet. Idag ska Mazarinne joggas eftersom hon var på träning med Vilma igår så det blir ganska lugnt. Doris har gått och pulsat i snön nu två gånger i rad så han ska nog också bara joggas.

Men det är så tråkigt att bara vänta. Jag kommer inte på någonting att göra. Alls. Jag kanske ska suprajsa lite och göra kärleksmums här hos mamma med. Mest för min egna del. Ja, det gör jag. Nu!

Förresten så opererades ju mamma igår, nu är hon ute och skottar snö. Okej?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback