En vanlig tisdag med en efterföljande helt vanlig onsdag.

ATT jag kommer somna gott idag i alla fall eller?

Upp sex i morse, börnade iväg till Ö&B - jobbade litegran, åkte hem, sov, åkte till gymmet vid elva, stan och lunch med tjejerna klockan ett, klockan halv fyra åkte jag iväg till stallet och halv fem åkte vi till Mjölby med Mazarinne och Ebba. Jag DÖR. Jag kom hem vid sjusnåret så efter en dusch, lite mat osv så ligger jag i sängen. Hungrig är jag med. I morgon är det samma visa. Ingen lunch, inga tjejer, inget gym men likt en häst och jobb klockan sex.

Men det känns ändå som det var mödan värt idag för Mazarinne var inte den där tråkiga Ålandsfärjan att styra runt idag. Vi travade lite upphöjda bommar och galopparbetate lite och hon var fem av fem idag. Helt oklanderlig. Hon ville verkligen hela tiden, kämpade på med bommarna och travade av riktigt avslappnat.
Värt.

I morgon opereras min mamma. Jag håller alla mina tummar och tår i hela, hela, hela världen men jag vet innerst inne att det kommer gå bra.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback