Idag är det den 18:e!

God morgon.

Whaaap. Det där blev fel. Det kände jag med. 12:22 i skrivandets stund är inte god morgon. Men det kanske det är ändå? För det har jag ju inte hunnit säga heller? Så God morgon och God middag!

Jag har ätit lite kombinerad lunch och frukost nu, känner lite "vad-ska-jag-göra-med-mitt-händelselösa-liv-idag"-känslor i kroppen men egentligen har jag massvis att göra. Jag sitter och väntar på ett jakande svar från Backis men det verkar som hon somnat. Jag borde åka till stallet och efter det borde jag åka till gymmet. Borde är ett bra ord utan ångest. He.

Det är ju bara det att det snöar ganska rejält ute och jag har ingen lust att sätta mig i bilen 30 min till stallet och sen rida två pigga skitungar. Men ibland får man göra det även om man inte har lust. Så äre.

Hörs då

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback