Lång torsdag

Och dra en känga i huvudet på mig. Fast alltså. Jag är rätt upp idag till skillnad från igår. Jag inser liksom att min fredag inte går att flytta på hur jag än gör så jag tar bara och biter i det sura äpplet. Jag ska ställa klockan med, sova redan vid nio hade jag tänkt.

För att kunna somna vid nio så åkte jag trots att min bil hade 40 cm snö på, under och om sidan av sig till gymmet förut. För att bli ännu mer seg i kolat så solade jag lite med bara för att jag blir just som slagen i huvudet med en känga.

Men usch vad tråkig jag är.

Men förresten! Jag har inte ätit godis, bullar, kakor eller druckit läsk, ätit chips eller friterad mat sedan i... tisdags! Jag känner mig grymt stolt för jag var till och med så nära att tina en bulle igår att jag han ta ur den ur påsen innan jag häjdade mig. Gryyyym är jag.
Har dock inte delat med mitt alterego om jag ska skita i det helt eller bara tillåta det på helgern, typ lördagar. Aaaa, svårt det där.


Nu är det ju halv åtta hos mig så jag återgår dit.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback