Mazarinne Åhagen






Den bästa av Mazariner!
Hon är så söt så att jag hellre skulle vilja äta upp henne. Varje gång man sadlar och ska ge sig ut för att rida vill hon liksom försöka berätta för mig att "Snälla Linnea, låt mig slippa. Bara idag. Bara just för idag. För idag har jag ingen lust. Jag vill hellre vara kvar inne i värmen och gosa. Pussar tycker jag också om!"
Man har inte hjärta att stoppa in ett bett i munnen och säga "Haha, Don't try to fool me!", i stället står man och pussas och kramas i alldeles för lång tid.

Mitt lilla hjärta!

 

P

P.s Det här betyder inte att jag skaffat mig ett liv bara för att jag skrev ett inlägg. Haha. Nejdå. Motsatsen. Jag sitter kvar i soffan i pyjamas och kollar Tv-shop. Whooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback