Oh, it's friday.

Uppe med tuppen idag, minsann!

Nejvars, inte riktigt. Vaknade vid tio och låg och kollade på färgen som torkade i taket. Som torkade för länge, länge sedan. Så händelserik vardag har jag. Yes.

Nu tänkte jag antingen åka ner till stan en sväng. Måste köpa en kalender och hörlurar till iPoden eftersom mina har fått ben eller inte var tillräckligt döda eller nått för hemma är de inte i alla fall. Gå en sväng på stan liksom.
Sen tänkte jag faktiskt åka och träna för första gången på... Veckor. Jag har inte haft någon motivation alls så jag har helt enkelt struntat i det. Men idag vill jag röra lite på mig igen.

Vid klockan två ska jag och Sofia åka till stallet. WHO. Det är nice att ha sällskap i stallet och träffa Sofia är ju inte heller helt fel alltså. Ska bara klura ut vem hon får rida. Doris vilade ju igår så han är nog piggelin.

I morgon verkar det som att vi ska åka skidor! I Tolvmannabacken. Heter det så? Jag har ju egna skidor osv men mitt skidställ har jag ju haft i stallet så det måste nog få sig en ordentlig omgång efter att jag har varit där idag. He. Inte direkt vitt längre.

I eftermiddag kommer Moa och Ville. Whop, whop!

Nu blev det tooo much information.

Hörs sen i stället.

P

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tolvmannabacken, va kul... Om du ser hannah johansson får du hälsa från mig. Hon bor ju där och jobbar i backen. Puss

2010-01-15 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback