Still not a millionaire

Jag kan inte påstå att jag är miljonär än men jag har ju inte heller skrapat mina lotter så det kan ju bero på det. He.

Men annars idag då, bortsett att jag köpte miljonvinsten på både 7 Eleven, OKQ8 och på tobaksaffären inne i stan, så var jag ju i Linköping idag med Eve. Hon hade en stor fetinglön att shoppa upp och jag var i stort behov av en svart kofta. Ett linne och underkläder fick också följa med hem.

Nu tänkte jag faktiskt parta till det med mina lotter, en flarra vin och Paradise Hotel, men alla ni som känner mig vet ju att jag ljuger.
En kudde eller sju, mina lotter och Paradise Hotel. Sådär. Rätt ska vara rätt.

I morgon är det snöstorm som gäller så vi får se om träningen på Mazarinne blir av eller inte, annars tar vi den på torsdag i stället. Torsdag, fredag och måndag vankas jobb men i mellan där kommer Hjärtat hem och jag ska hinna träna lite med.

Nu, back to my trisslotts.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback