Strömming och sill

Nu slog det mig, vad sitter jag och tittar på? Något om några gorillor? Varför?

Lagom isolerad blev i alla fall jag i kväll vill jag lova. Precis när den andra satsen bullar precis börjat bli sådär gyllenbruna i ugnen så slocknar den, inte bara ugnen utan hela huset blev helt nattsvart.

För att lista ut om det är fasen eller elfel så var det bara kolla ut genom fönstret. Grannen verkade lida av samma problem. Najs. Strömmingsavbrott har vi inte haft på två år och så kommer det idag. Som ett brev på posten.

Det var bara att dricka mjölk och äta mackor till kvällsmat. Det och nygräddade bullar och kärleksmums. Det kunde ju varit värre. Men det här visar verkligen hur beroende av tv och dator jag är. Inte ens en kväll klarar jag! Skämt åt sidan. Faktum var att jag inte hade lust att sova i köket med en hund, en katt, pappa och AL så jag åkte till mamma i stället.
Ja, det också. Alltså... Min blogg klarar jag mig ju inte utan.

Nu är det nattinatt. Att gå upp sex på morgonen tar döden på mig.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback