Testet snott ärligt från Thorsson

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på systemet, krockade och blev dumpad
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga förra året. HE.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix...
4. Dog någon som stod dig nära? Nix-pix
5. Vilka länder besökte du? Grekland och Norge
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag har inte saknat något men det kan ju alltid bli lite bättre? Trygghet och spänning kanske?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Road trip Kalmar, 13 juli och gråa trista november.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tagit upp ridningen seriöst igen och till och med tränar mot mål. Det var länge sedan! 
9. Största misstaget? Min trångsynthet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Min lilla släng av swein-flue, ramlat av och blivit sparkad.
11. Bästa köpet? Mina nya bromsar på bilen. *NÖJD*
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bensin och nöje
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En fin pojkvän och fina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Marcus med Vampyren, Maggio med 17 år och alla sommarplågor på studentvagnarna. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Gladare större delen men ledsnare en stund.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig lite mer kanske? Annars rätt nöjd.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt...
18. Hur tillbringade du julen? Med familj Isaksson-Lundberg-Sjöberg i Brinken och juldagen med familjen Sjöberg-Carlbom och Pojkvännen.
19. Blev du kär i år? Absolut.
20. Favoritprogram på TV? Big in Japan och Bonde söker fru. He. 
21. Bästa boken du läste i år? Shopaholic-böckerna, såklart.
22. Största musikaliska upptäckten? Krunegård
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En stråhatt, bilpryttlar och pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick? Hm, nja.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med väldigt goda vänner i Stavlösa och fick finfina paket av allihop.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo, det gör det väl men jag ångrar ingenting. Det är ju mitt motto.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ego. Allt utifrån mig egna självkänsla.
29. Vad fick dig att må bra? Hästarna, familjen, Åhagen, pojkvännen och vännerna, så klart.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Idol-Johan. He.
31. Vem saknade du? MALIN och ANNA! Helvete.
32. De bästa nya människorna du träffade? Olivia och återupptäckte Gustafsson. Självklart Oskar också. :)
Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback