The future start to blur

Okej. Igår var jag en Bitterfitta, jag vet. Och jag har ju kind of lovat mig själv att det här året inte ska vara så. Utan fröken Bitterfitta så att säga. Men ibland är det lätt att lova lite för mycket och när man väl sitter där så går det inte i alla fall.
Jag vet inte om jag egentligen är på så himla mycket bättre humör idag men det är trotsallt en ny dag och nya möjlgheter.
Innan jag åkte till stallet skulle jag kolla mina mail, skicka ett mail och sådär. Nu har jag fixat det så nu ska jag bara byta om och sådär.
Jag ser ut som en uppsvälld svamp i ansiktet så jag håller mig nog borta från folksamlingarna idag. Vet inte heller om jag ska rida båda busarna idag eller om Doris ska få vila idag och Mazarinne i morgon. Eller om båda ska gå idag så de kan vila i morgon båda två? Dilemma.

Här är i alla fall en underbar bild på ett litet föl. En liten, liten flicka som heter Melissa. Hennes nuvarande ägare har forskat i hennes härstammning och fick denna bild från stuteriet hon är uppfödd på. Underbara lilla Melissa!



Fina lilla Majsan!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback