Torsdag, snart fredag

Whoop, hooup, shooup!

Nu känns allting lite bättre. Har varit hos fröken Staaf nu på kvällen och bara pratat skit så det är en himla skön känsla i magen. Allt känns mycket bättre. Jag insåg liksom inte riktigt hur läget var men nu med jobb och allt så känns allt verklighet.

I morgon är det fredag. Wohoo! Alla vet väl vad det innebär? Pussen kommer hem, det är helg. Utan krav. Alla är lediga, typ... Bra, bra, bra.

Nu funderade jag på om jag skulle kolla på Livet är underbart. Vet inte om jag pallar bara. He. Den är ju inte hellajbans. Kanske ska kolla om jag hittar något roligare.

Hörs i morgon i stället.

P

Kommentarer
Postat av: Neha

Härligt att det är fredag imorgon:D

2010-01-14 @ 21:35:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Josefine

jorå , nu är det bara några få timmar kvar tills det är fredag = härligt !! :D

2010-01-14 @ 21:49:07
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback