Utan att kolla kalendern så tror jag det är den 18:e idag

Ligger i sängen men kommer inte kunna sova. Är helt överspeedad på all cola som vi tryckte i oss i kväll hos Sofia. Det är som vanligt. Standard numera. Givetvis skitbra men lite tråkigt också. Skulle vilja ha bio-mys med någon man tycker så där ruskigt mycket om, en promenad hem och få somna tätt intill men får man inte det så nöjer jag mig. Helt klart.

Fast å andra sidan. När Sarah lägger fetingrapar i örat så önskar jag att jag var någon annan stans. Det enda som händer är att samtalet flyter vidare men jag dör litegran varje gång. Men jag önskar. Ta mig till ett fluffigt land utan kroppsgaser, lukter och allt annat äckelpäckel. Fina flickor, de fiser i alla fall inte minsann.

(Föreställ er här nu en bild på tre snygga brudar i förra decenniets solglasögon eftersom bilduppladdningsfuktionen inte funkar)

Vad tycker ni om att Staaf borde börja gästblogga igen? Jo, men det tycker jag med. Staaf, mina inloggningsuppgifter kommer som ett brev på posten.

P


Kommentarer
Postat av: alva

jag det tycker jag inte, jag tycker dina inlägg är bättre :)

2010-01-18 @ 00:25:22
URL: http://crasha.blogg.se/
Postat av: b2

fan va grejer jag får på posten då! somliga har det brauuuuuu. he. HE

2010-01-18 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback