Vinden vänder



När jag var på väg hem från stallet så ringde en tjej från LESAB. Jag skickade nämligen in en arbetsansökan till dem igår. Efter att ha pratat i kanske tio minuter sammanlagt så erbjöd hon mig jobb och skulle skicka ut anställningsavtalet idag. Hoppas det är hos mig i morgon. Kan ni förstå, va? Aj got a job!

På tisdag och onsdag ska jag på introduktion så jag ska kolla upp arbetstiderna nu. Sen var det ju så också att jag, tydligen, typ råkat alltså skriva i CV:t att jag visste hur en skurmaskin fungerade. Alltså. Jag har ju kört en skurmaskin. Två gånger. Så hypotetiskt sett så vet jag ju hur man gör. I alla fall då. Aaa, men vatusan. Jag fåt googla lite. Det löser sig.

Jag har i alla fall ett jobb!


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback