Vintern hänger i

Jason gör mig sällis en vanlig måndagmorgon som denna. Min Skrutt skickade precis ett sms så jag är ganska nöjd och glad. Det som tynger mig lite är telia-räkningen jag aldrig får och att det är tio minus idag igen. Igår var det ju som en värmebölja svept in över Östergötland.

Var och red Mazarinne igår efter jag släppt av Oskar vid tåget och eftersom hon vilat i en vecka var hon rätt skapligt pigg. Lilla hjärtat! Hon stod på bakbenen två gånger käpprakt upp. Knäpphäst, men hon har så mycket personlighet så jag kan inte annat än tycka om henne i alla fall.
Idag ska Doris gå första passet på en vecka också. Han kommer vara ännu piggare och ännu grinigare än vad Mazarinne var, men. Jag tycker om honom med.

Nu ska jag byta om, fixa lite och åka in till stan en sväng. Måste hämta upp min plånbok på Sandströms eftersom jag glömde den hos Oskar i helgen. Smartigt av mig.

Nu ska jag ringa telia! Så det så.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback