En såndär ensamtorsdag som är så trist och tråkig.

Idag har vi hängt lite med skolarbetet och lite på Trappan och checkat in Karolina Reitz. Duktig tjej det där.
Men nu har jag landat hemma i min tomma, ensamma lägenhet som jag bara vill fly från. Ni vet hur man känner ibland. Jag som absolut är den sista ensamvargen på denna jord tycker det är lika tråkigt varje gång att behöva komma hem till en tom lägenhet. Jag vill dela min glädje och mina sorger. Jag vill ha någon att dela hela min själ med. Jag vill inte dela den med alla ensamspöken som finns just bara här.
Och här har jag bott i två månader och den enda som varit och hälsat på är Tove. Läskigt. Jag vill ha alla här. Nu.
"I wanna give you my head, my heart, my mind and my hand".

I helgen åker jag hem och gottar mig i sällskap och mitt gamla rum. Jag ska krama om allt fysiskt existerande hemma bara för att få kramas.
Sen saknar jag min pojkvän med. Men det räknas inte nu.

Nu är det god natt för i morgon har jag litteraturseminarie på Kunskapens former, 160 sidor. Mysigt!

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback