En torsdag i all sin glans

Aaa, för alla er som bryr sig. Det kanske är så att det faktiskt känns lite bättre nu. Höstrusket utanför har jag stängt av med kanelbullar, kardemummabullar och vaniljbullar, tända ljus och lite Linnros. Det är bara så, det tränger inte in i min lägenhet. Så det så.

I morgon har vi sjöplask på schemat. Det är mycket logistik som ska ihop i morgon, bilar och tåg men det kommer nog lösa sig. Jag tänkte skita i att äta kvällsmat idag eftersom jag tryckte i mig en svartkaffe och en cola och tre bullar förut så det lär ju inte gå någon nöd på mig.
Var på mitt kvarterbageri förut med Linn och Matilda och HERREGUD vilka bullar. Tänkte liksom köpa en var men vi fick dela på tre av olika sort, de var enorma. Jag skojar fan inte. Enorma! De täckte en hel asiette. Diiit ska jag gå och köpa nybakat bröd i framtiden, varje dag, hela tiden. Ni vet, jag är ju en fattig student.

Nu blir det chips och mys innan jag packar väskan tills i morgon då jag ska till min Puss i Handen.

Kleeems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback