Idag har jag gjort korvisnoff!

Här sitter jag och fryser om fötterna, smörjt in min axel med ibumetin och omhuldad i en filt. Stunden hade väl kunnat se bättre ut. Har precis lämnat in ett skoljobb också men borde betala räkningar, hämta tvätten och skura golvet. Fyfan för måsten.

Och Rosie fick lämna mig idag. Hon kan vara fuktskadad, precis som Lilly. Börjar misstänka att min dator och min telefon haft fuffens för sig. Det, eller att det droppar kondens från mitt tak på nätterna eller nått i den stilen för annars är det bara en sjuk tillfällighet att min telefon och min dator båda dött inom loppen av en vecka. Bara sjukt.

Antingen alternativ 1, duscha och gå och lägga mig. Bara för att jag kan. Bara för att jag tycker det är skönt.
Alternativ 2, gå över till Matilda och träffa henne och Stocki en stund.

ÅNGEST.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback