If we agree, ooho.

Nu är jag på sista bussen till Uppsala och åker i från pojkvänsstockholm mot flickvänsuppsala! Jag ska möta en fabulös höstkväll i Uppsala med den finaste av vänner. Lilla Maria! Hon bara ligger och väntar på att jag ska komma dit i sängen med sina nya underkläder. Lilla Maria!

Det känns grymt för tillfället. Jag är så jädrans nöjd! Visst kunde man alltid önskat mer pengar i rullning, fittare kropp och ni vet det där. Men just nu utifrån förutsättningarna kan det faanimig inte bli bättre. Cappuccino och Maria, det ni. Marre och kaffe.

Men hörs väl efter helgen då. Kommer sakna er mina små Drömköpingsnötter!

Krams

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh det var så grymt att ha dig här. Kom tilbaka snart igen.

Pussar till dig <3

2010-10-02 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback