Lägg dig ner och sov, lillasyster

Vilket i skrivandets stund är faktum. Jag ligger med laptopen i sängen hos pappa. Så. Himla. Skönt.
Inget mer ljud än vinden som susar och snön som piskar mot fönstret, för här snöar det så in i bängen. Innan det tog jag ett varmt bad och gjorde soppa och mumsade på framför tv:n. Det här är faktiskt en helt perfekt kväll i mina ögon.

Var ju på stan förut med Evet och Erik L, hängde lite, shoppade lite på MQ-rean vilket jag var värd, pluggat lite och sen drogs det till stallet. Dojjan var så fin idag.

Tydligen, eeeh, hehe, ska jag bo hos Mia under jul. Det kan bli spännande. Jag och Nixon och alla hestarna.

Nu är det sova som gäller för i morgon ska jag till stallet, plugga och mysa med Moa och Ville. DET vad länge-länge sedan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback