Söndagsångest delux

Hatar att sitta och tjuta över saker man inte vet varför man tjuter över och när man vet att tjutet måste ut för att få tjutjäveljäveln att sluta. Ska det sammanfatta min helg?

Kom precis hem, tog på mig min ulletulligaste morgonrock (upptäckte precis att det drar något förbenat i min lägenhet, hur ska det här gå i vinter?) och bara tjuter. Tågresan gick sjukt bra men man önskar ju att man kunde ha internet liksom. Då hade det gått snabbare, eller rättare sagt. Önskar man kunde ha en hel iPhone, då hade det gått snabbare.

Magen gör ont för att jag är så jävelskt klantig och fötterna är kalla för jag har inga strumpor. Jag förstår verkligen att ni inte orkar läsa det här inlägget - men vet ni? Då skiter ni i det.

Hörs. Hej. I morgon är det skola. 8-17. Gött-hängmörat kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback