Stockholm - Drömköping

Nu sitter jag på bussen på väg hem. På stationen vet jag att Svalan väntar som ska ta mig och mina två väskor upp till basgruppsmötet på Gropen. Sen är det lite lunch och efter det kör vi mellan 13-15 igen.

Stockholm har varit bra, som alltid. Hemmamässan i lördags var en liten besvikelse. Den var inte alls så stor som vi hade hoppats på. På lördagskvällen bjöd  mannen mig på middag inne i stan med romdrinkar och hela fadderullan. Hur mysigt som helst. Igår, söndag, var det en riktigt seg dag. Hästhoppning på tv till frukost och helhrillad kyckling till middag. Det satt fint.
Om 20 minuter ska jag kliva av så det är bäst att börja packa ihop här så småningom.

I veckan åker jag hem dessutom!
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback