Time to leave this town

Blev ingen sweatstep utan i stället drog jag 30 intensiva minuter på gymmet och nu skakar både armar och ben. Fylla på med lite yoghurt och gratis-flingor från ICA-strömmen. Ica-Strömmen i mitt hjärta.

Det blev ändringar pga att jag ska i stället följa med Tilda i klassen hem till landet. Jag ska klappa kor. Jag ska faktiskt klappa alla hennes kor så då var jag dessutom tvungen att ta med gummistövlar. Sen ska jag klappa Balte med, men Balle som jag ville kalla honom, Tildas svarta hund. Han verkar kul!

Men vi ses väl i morgon då. Lär bli tidigt och jag är ju inte direkt någon morgonmänniska så vi får väl se hur det här går. Komjölkning halv 4?

Hörs då.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback