Äntligen

Tillbaka i Norrpan och två stora kollien sitter i min soffa och langar rapportskrivning. En annan är ju redan klar så jag nöjer mig med lite alovera och mörk choklad. Välgörande har jag hört.
Eftersom jag är klar med plugget för denna vecka så tänkte jag dra mig ner till Nautilus och köra lite styrka och mysa lite med de andra svettiga männen där. Sen i kväll blir det pastamys med tjejerna. Någon pratade om att starta Oktoberfesten redan idag på Vattentornet. Vi får väl se? Börjar klockan åtta i morgon och runt 12 sätter jag mig på bussen och drar till Uppis. Ska träffa Maria.



Kolli ett, Matilda och kolli två, Erika. De sitter ganska bra i min soffa.

Hörs då. Jag väntar mig en UNDERBAR helg. Uppsala och Stockholm. Hjärta!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback