En helt vanlig tisdag i all sin studentglans

Vilken dag.

Började med en hemsk morgon eftersom jag satt uppe så länge och läste igår (vilket fick mig att tänka på att jag borde läst klart den boken i kväll) men det vara bara att bege sig till skolan. Efter lite föreläsningar så gick jag och handlade grejer till köttbullar och (märk orden jag svänger mig med) slängde ihop en smet och stekte dem. Blev gööörgott. Blev tre ordentliga matlådor med så de liggerr i frysen nu.

I eftermiddag och kväll har jag bara pluggat och motionerat. Jag var ute och sprang idag igen men idag var det riktigt tungt. Funderar på att ta en promenad i morgon bara så att jag inte överanstränger mig nu när jag varit sjuk. Det är inget bra.

Men eftersom jag kom på att jag borde läsa klart boken av Liza Marklund nu så avrundar jag här. Vi hörs ju i morgon igen.

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback