Husesyn

Lagom tills att jag tog mig i kragen och tänkte gå en promenad och passa på att handla samtidigt så började det regna igen. Då vill jag ju inte gå ut!
Så i stället passar jag på att visa er vart jag bor!



Mitt nya duschdraperi och min blomma. GÖRNÖJD. Och inte som om det räckte där så är badrummet nyskurat med. Underbart.



Och min nya duschkorg. Den sitter väl uppe tills i natt när den dundrar ner lagom tills man somnat. GÖRNÖJD.



Min hall. Har ju ingen skohylla och lite för många skor att välja mellan så vet inte hur jag ska lösa det än...



Min soffa och säng.







Sovrumsdelen. Typ... Och matsalen. Helt jättenöjd med mitt bord. Fattas lite hyllor än så länge. Älskar min persienn.



Som sagt, älskar mitt bord.



Och till sist, köket. Eller kök och kök. Pentryt. Det ser kanske inte så litet ut men det vill jag lova er. Det är litet. Helt sjukt litet för att vara exakt. Inga storkok här inte!

Nu har ni en bild av mitt hem. Jag är himla nöjd faktiskt. Trivs jättebra. Det enda jag ska få till nu är lite förvaring i hallen och hyllora i rummet sen är det klart!

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback