I am running, running.

Eftersom jag har gått en idrottslinje innan så vet jag mycket väl att man inte ska anstränga sig när man känner sig riktigt hängig. Sådär kråkkraxig i rösten och har en hel brandslang i näsan men trots det så var jag ute och sprang idag med. Var ute sammanlagt 40 min så jag antar att jag sprang ungefär hälften och gick hälften. Det är nedförsbacke från skolan hem så jag ser inte riktigt någon anledning att slita på mina knän då. Men skönt var det i alla fall.

Nu håller jag på och tvättar lite och torkar lite. Min lägenhet ser ut som den ska överges för hösten med lakan över alla möbler men så är inte fallet. Det var bara det att torktumlarna vägrade hoppa igång, trots att jag knäppte med fingrarna så jag fick minsan ta med grejerna upp i lägenheten. Tur att jag har en handdukstork i badrummet.

Med lite mat i magen så tänkte jag sätta på en kopp te, bädda rent i sängen (sånt är jag noga med, ni vet. Får höra från min bättre hälften ganska ofta att jag går att jämföra med diktatorer angående min bäddningsteknik) och sen har jag 300 sidor att läsa i veckan så lets get going.

I morgon ska jag teckna klart kortet på Nautilus, då blir det biff 2010 som gäller.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback