ISS i mitt hjärta

ÄNTLIGEN.
Efter två veckor i denna lägenhet har jag ännttlliiiggeeennn fått den flyttstädad. När jag flyttade in var det hårstrån, hudavlagringar, kalkrester och hur mycket damm, jord och halm som helst överallt. Jag förstår inte hur killen som bott här innan mig kunde tro att man inte skulle se oredan.

Jag städade ur garderoberna, köket och dammsög golvet för att kunna packa upp en idag har alltså ISS varit här och gjort det sista. Badrummet, fönstren, lister, fläkt och fläkten i taket. Samtidigt som jag öppnar lägenheten och andas in den underbara kem-lukten så öppnar jag mitt lönekuvert från ISS. Ja, juste. Jag sommarjobbade ju där.
ISS är bra på alla sätt. ISS, ISS, ISS!

Nu ska jag pimpa upp mitt badrum lite. Funderar på ett nytt duschdraperi, då mitt är lite kort i rocken, någon behållare att ha duschkräm osv i och kanske någon bra förvaringsmodul så nu efter att jag ätit lunch ska jag bege mig till K. Ohlsson och Lagerhouse för att botanisera i färg, form och plast.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG. JAG ÄR SÅ LYCKLIG. JAG ÄR SÅ LYCKLIG.
I kväll kanske ni kan få se hur jag bor?

Krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback