Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer...

Jag kommer fortsätta blogga. Lovar. Men jag har ju haft lite otur, so to speak.

Men nu så. Jag funderar på att dra mig ner till bibiloteket här i Motis för att hitta någon bok om Miljöfrågans historia. Lät halvkul va? Men sen inser jag att ne, det tänkte jag nog inte alls det. Jag tänkte nog googla på det i stället och sätta fart med min IBU, så jag kavlade upp ärmarna, drog fingrarna genom håret, snurrade mustaschen mellan fingrarna, satte armbågen i bordet och pannan i handflatan, ögonbrynen föll ner i ansiktet och jag kom på. Vad fan kan jag om industiralismen. Aa, blev att googla det. Har inte kollat sökresultatet än, ska göra det. Hatar att man inte kan ha Wiki som källhänvisning liksom. Hataaartt.

Nu måste jag fortsätta med mina 6 timmar råplugg. I kväll åker jag och Oskar till pappa. Kanske kan bolla lite miljökomplexitet där.

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback