Norrköping levererar

Solen började skina över Norrpan förut så staden levererade från sin bästa sida!



Helt underbar stad, måste jag säga. Citat Maria:
"Norrköping ser fint ut ifrån ett bussfönster". Detta när hon passerade med Swebuss förra helgen, men vet ni? Norrköping är finast ur mitt!

Jag var ute och gick drygt en timme förut, handlade lite mat till min italienska omelett (som för övrigt måste varit den bästa jag ätit) och nu är tanken att jag ska dra mig igenom några sidor Global respekt. Men det är mycket nu, halv åtta hos mig och Idol. Prioritering där?

Men vi sänker lite bara och läser lite med ena ögat på tv:n. 300 sidor i veckan är det sagt. Jag har läst 40...

Kraaamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback