Sjukling och ynkling idag.



Idag är jag sjuk och lagom tills jag knappade ner det i bloggen började solenskina. Jag har sagt till mig själv att ingen motion förän jag känner mig frisk(are)... Ska ju hemi helgen och tänkte ju rida en himla massa då så jag vill gärna bli frisk innan det.
Eftersom huvudet var som en coccosboll i morse och i halsen satt en melon blev det ingen föreläsning för mig. Den var visserligen inte obligatrisk heller så det var skönt, men däremot handlade den om plagiering och fusk så det hade varit nyttigt att gå på. Jag får väl lära mig utifrån mina egna misstag då. Hähä.



Snart kommer Matilda över och ska låna internet. Tänkte passa på att laga lite mat då. Idag lutar det åt köttfärspaj med soltorkade tomater och fetaost i. Aaa, juste. Det lät inte fel ni, mina vänner. Måste springa fram och tillbaka till uppehållsrummet bara... Mih... Ska flirta med Matilda om jag kan låna lite riven ost av henne med. Jag glömde visst köpa det igår.

Jag ska krama och pussa och kela med mina små liv i stallet och Mazarinne ska få mysa i nacken tills hon tröttnar. Lilla Kakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback