Städning, plockning, tvätting och pappersfix.

IDAG har jag varit effektiv. Ja, jädrar vad effektiv jag har varit!
Skolan 10-12, orkade inte med att springa i regnet i morse så jag hoppade över det. Vid 12 var det lunch och sen gick jag och Matilda iväg och lånade böcker på bibblan. Skaffade lånekort och blev ännu mer vuxen än vad jag var innan. Efter det löpte vi hem, tog vägen förbi ICA och Nautilus. Skaffade gymkort oså. Sen efter det har jag städat, plockat i ordning bland mina arkivlådor och fått upp dem ordentligt. Nu tvättar jag, springer ärenden till fastighetsägaren och fixat bredbandet. Nytt bankkort har jag beställt och tecknat hemförsäkring och klockan är bara fem! Helt otroligt.

Inte ens trött än så vid sex när min tvättid går ut så ska jag ut och springa, vare sig mina ben bär eller inte. Jag måste röra lite på flärret.

Hörs sen då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback